woensdag 23 september 2015

Ouderavond lezen lezen

Beste ouders, U heeft vast al enthousiaste verhalen gehoord van uw kind over alle nieuwe dingen die het op school geleerd heeft. Iedere dag leert uw kind weer een beetje beter lezen en schrijven. Maar leren lezen roept ook heel wat vragen op: hoe gaat dat ook alweer? En kan ik daar als ouder op inspelen? Graag wil ik al uw vragen over het leesavontuur van uw kind beantwoorden op een ouderavond. Op deze ouderavond vertel ik u over de dagelijkse gang van zaken op school en in de klas. Ik laat u zien hoe uw kind leert lezen en u kunt kennismaken met de materialen die daarbij gebruikt worden. Ook laat ik u zelf ervaren wat het betekent om te leren lezen. U krijgt tips om samen met uw kind te lezen en informatie over leesmaterialen die u thuis kunt gebruiken. U bent van harte welkom op de ouderavond die plaatsvindt op donderdag 1 oktober 2015 om 19u in de klas van L1. Vriendelijke groeten Juf Veerle

Geen opmerkingen: